Lofotkraft lanserer ny kunde-app for smart-telefoner.
– Stadig flere av kundene våre har tatt i bruk selvbetjeningsløsningene på «Min Side», fordi dette er enkelt og gir oversikt. Mens «Min Side» fungerer best på PC, så er den nye kunde-appen tilpasset mobilformatet og sånn sett mye mer brukervennlig, sier kundesjef Siri Sund.
Og hun legger til:
– Kunde-appen vil gjøre det enklere for flere å ha oversikt over kundeforholdet sitt.
Appen kan lastes ned fra Google Play eller App Store.
Med den nye appen kan du blant annet:
- Levere måleravlesning enda enklere enn før
- Sjekke våre planlagte utkoblinger
- Se på og oppdatere dine kundeopplysninger
- Få oversikt over strømforbruket ditt
- Se på de siste strømregningene dine og finne betalingsinfo
- Enkelt komme i kontakt med oss
I tillegg er det link til lofotkrafta.no. Du kan også sammenlikne forbruket ditt med strømforbruket til folk i nabolaget: Bruker jeg mer eller mindre enn naboen? Og er forskjellen så stor at jeg kanskje skulle sjekke muligheten for å bruke litt mindre penger på strøm?
Hvis du har brukerkonto på «Min Side» fra før, så bruker du den samme påloggingen på app’en.
– Vi tror at appen skal være til god nytte for våre kunder. Vi legger for eksempel fortløpende ut informasjon om planlagte utkoblinger, med et par tastetrykk har man full oversikt. Det er også veldig enkelt å komme i kontakt med oss via appen, enten man ønsker å sende epost, bruke Facebook eller ringe oss, sier Siri Sund.
– Vi håper kundene våre vil teste den ut og at de blir fornøyd med løsningen!
